sobota, 3 października 2015

Kampania "Odważ się być sobą" – bez retuszu ciała modelki

Naturalność i brak photoshopa to coraz częstszy trend w kampaniach zagranicznych marek odzieżowych i bieliźniarskich, jednak na Polskim rynku nadal spotykany dość rzadko. Jakiś czas temu firma Debenahms udowodniła, że można przygotować piękne zdjęcia studyjne bez komputerowej korekty, ale także przedstawić w piękny sposób różne typy kobiecych sylwetek – od szczupłych aż po rozmiary XL oraz od niskich po wysokie. 


Na rezygnacji z komputerowej obróbki w spektakularny sposób skorzystała również linia bieliźniarska Aerie należąca do American Eagle. Na zdjęciach Panie nie usuwano pieprzyków i znamion, pozostawiono naturalne piegi czy niewielkie cienie pod oczami, a mimo wszystko – kobiety z lookbooka marki Aerie przedstawione są świeożo i pięknie. Na Polskim rynku odzieżowym, naturalne kobiece piękno nadal dostrzega się wyjątkowo rzadko, dlatego w tegorocznej kampanii - bardziej niż na zaprezentowanie ciekawej kolekcji zdecydowaliśmy się postawić na realne potrzeby kobiet i naturalność. 


Tytuł kampanii XL-ka.pl nosi nazwę #odważsiębyć sobą i został wypracowany wspólnie z Kasią z bloga fajnainiechuda.pl, którą możecie zobaczyć na zdjęciach. Kasia miała na sobie makijaż, ale po wykonaniu zdjęć nie stosowano obróbki cyfrowej w celu poprawienia jej urody. Sesja zdjęciowa XL-ki została sfilmowana, tak, a efekty można obejrzeć na kanale youtube XL-ki.



W zamyśle kampania XL-ki ma na celu pokazanie kobietom o różnych sylwetkach, że piękno nie ogranicza się do rozmiaru XS, oraz że warto kochać siebie i swoje ciało, niezależnie od drobnych niedoskonałości. Koniecznie zobaczcie film z przygotowania sesji zdjęciowej oraz produkty z nowej kolekcji dostępne na stronie XL-ka.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz