Naturalność i brak photoshopa to
coraz częstszy trend w kampaniach zagranicznych marek odzieżowych i
bieliźniarskich, jednak na Polskim rynku nadal spotykany dość
rzadko. Jakiś czas temu firma Debenahms udowodniła, że można
przygotować piękne zdjęcia studyjne bez komputerowej korekty, ale
także przedstawić w piękny sposób różne typy kobiecych sylwetek
– od szczupłych aż po rozmiary XL oraz od niskich po wysokie.
Na
rezygnacji z komputerowej obróbki w spektakularny sposób
skorzystała również linia bieliźniarska Aerie należąca do
American Eagle. Na zdjęciach Panie nie usuwano pieprzyków i
znamion, pozostawiono naturalne piegi czy niewielkie cienie pod
oczami, a mimo wszystko – kobiety z lookbooka marki Aerie
przedstawione są świeożo i pięknie. Na Polskim rynku odzieżowym,
naturalne kobiece piękno nadal dostrzega się wyjątkowo rzadko,
dlatego w tegorocznej kampanii - bardziej niż na zaprezentowanie
ciekawej kolekcji zdecydowaliśmy się postawić na realne potrzeby
kobiet i naturalność.
Tytuł kampanii XL-ka.pl nosi nazwę #odważsiębyć
sobą i został wypracowany wspólnie z Kasią z bloga
fajnainiechuda.pl, którą możecie zobaczyć na zdjęciach. Kasia
miała na sobie makijaż, ale po wykonaniu zdjęć nie stosowano
obróbki cyfrowej w celu poprawienia jej urody. Sesja zdjęciowa
XL-ki została sfilmowana, tak, a efekty można obejrzeć na kanale youtube XL-ki.
W zamyśle kampania XL-ki ma na celu pokazanie kobietom o różnych sylwetkach, że piękno nie ogranicza się do rozmiaru XS, oraz że warto kochać siebie i swoje ciało, niezależnie od drobnych niedoskonałości. Koniecznie zobaczcie film z przygotowania sesji zdjęciowej oraz produkty z nowej kolekcji dostępne na stronie XL-ka.pl.
W zamyśle kampania XL-ki ma na celu pokazanie kobietom o różnych sylwetkach, że piękno nie ogranicza się do rozmiaru XS, oraz że warto kochać siebie i swoje ciało, niezależnie od drobnych niedoskonałości. Koniecznie zobaczcie film z przygotowania sesji zdjęciowej oraz produkty z nowej kolekcji dostępne na stronie XL-ka.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz