poniedziałek, 27 czerwca 2016

Denise Bidot - znana modelka plus size rozpoczyna kampanię, by zachęcić kobiety do wiary w siebie


O modelce Denise Bidot wspominaliśmy na blogu nie raz - 30-stoletnia już Denise stawiała kroki w branży odzieży plus size, gdy ta jeszcze raczkowała, a obecnie należy do najbardziej rozpoznawalnych osób w świecie modelingu XL oraz XXL. Denise stworzyła właśnie na instagramie nową kampanię, w której przedstawia kobiety w różnym wieku i o różnej wadze, po to by udowodnić, że nie ma "złego sposobu na to, aby być kobietą" ("there is no wrong way to be a woman").


To, co podoba nam się w pomyśle Denise, to fakt, że o każdej osobie na zdjęciach możemy dowiedzieć się naprawdę dużo przez obszerny opis umieszczony pod spodem. Denise prezentuje ciekawe i odmienne sylwetki kobiet oraz udowadnia, że każda z nich jest wyjątkowa na swój sposób. Kampania dopiero się rozpoczęła - kilka wybranych osób prezentujemy Wam dzisiaj na naszym blogu, a jeśli znacie język angielski zachęcamy Was do odwiedzenia strony kampanii i poczytania o wszystkich Paniach!


Taty (zdjęcie poniżej) jest najlepszą przyjaciółka Denise od kiedy miały 12 lat - wychowywały się razem w Miami i obie doświadczyły podobnych trudności na początku swojego wejścia w dorosłość - musiały udowodnić światu swoją wartość. Taty jest w pełni dwujęzyczną Afro-Latynoską a ten kolor skóry często jest pomijany w nie tylko w branży mody, ale również w innych dziedzinach. Taty jest piosenkarką i aktorką - w swojej pracy często słyszy, że nie jest dość "latynoska" lub, że nie odpowiada wyobrażeniu społeczeństwa o tym, jak powinna wyglądać typowa osoba o jej pochodzeniu. Taty jest piękna, utalentowana i bezpośrednia - jej mieszane, różnorodne pochodzenie sprawia, że jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju.




Gina Lee (zdjęcie poniżej) wygrała walkę z rakiem. Na sesję zdjęciową przyszła pełna obaw, a wyszła z niej pewna siebie i cała promieniejąca. "Jestem dumna z miłości, którą dzielę się z innymi oraz z mojej wiary w Boga. Jestem dumna, że w końcu pokonałam trudności, które napotkałam w życiu i w tej chwili udaje mi się, być kimś kim zawsze chciałam być. Podążam za swoimi marzeniami i staram się być osobą, z której może brać przykład moja córka.


zdjęcia: @thereisnowrongwaytobeawoman
Jeśli macie ochotę - odwiedźcie również nasze konto instagram @xlka

2 komentarze: