sobota, 31 sierpnia 2013

Kolekcja plus size Anny Scholz jesień/zima 2013

Anna Scholz jest jedną z postaci w branży plus size, którą najbardziej podziwiam. Zdobyła uznanie w czasach, gdy nikt nie brał tej mody na poważnie i nadal się tym uznaniem cieszy ─ jest wyrazista, odważna, wyznacza trendy. Jej projekty wyróżniają najwyższej jakości materiały i wyraziste desenie. Tej jesieni sięgnęła jednak po inspirację, którą szczególnie lubię ─ Nowy Jork. Nie mogłam zatem nie wspomnieć o tym na blogu ;) 

Do zdjęć z katalogu pozowały Clementine Desseaux i Denise Bidot. Zobaczcie z jakim skutkiem:


Ubrania Anny Scholz są odpowiednie dla kobiet w różnym wieku ─ nie jest to marka skierowana wyłącznie dla 20-latek, ani dla kobiet w wieku 50+. To brand dla kobiet XL aktywnych, pracujących i młodych duchem ─ choć nie koniecznie ciałem.


8 komentarzy:

  1. ta sukienka khaki - genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ale cudne rzeczy, jestem Ci bardzo wdzieczna ze moglam to zobaczyc, i mam nadzieje na wiecej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za tak miły komentarz- było to dla mnie niespodzianką, że po tak długiej przerwie na blogu jaką zmuszona byłam zrobić, kiedy to wyjechałam do wakacyjnej pracy, ktoś mnie docenił, zauważył i wyróżnił na liście polskich blogerek plus size! wow! to naprawdę dało mi dużo wiary w siebie i napędziło mnie do blogowania! na szczęście teraz mam już troszkę luźniej- troszkę bo jutro zaczynam maturalną klasę!- ale znajdę czas na bloga i -NARESZCIE- na zrobienie nowych outfitów :D
    nie widzę gadżetu obserwatorów, więc lajkuję na facebook'u :D

    pozdrawiam gorąco!
    ANECIA ♥ aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieszę się jak widzę każdy nowy blog dziewczyny o "normalnych kształtach" - w blogosferze wciąż o wiele częstsze są blogi XS-ek niż XL-ek, a przecież w rzeczywistości sylwetki są bardzo różne. Wiem - nie zdecydowałam się na gadżet obserwatorów ;), natomiast facebook na szczęście jest :) Już polubione. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. muszę przyznać, że modelki są po prostu prześliczne, kobiece, seksowne, a to uwielbiam! bardzo modna kolekcja, wreszcie znalazł się ktoś, kto zauważył plus-sajzki i stworzył coś modnego dla nich! jestem oczarowana! i oby powstawało więcej takich ciekawych kolekcji dla nas :))))
    pozdrowienia :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie rewelacja i nie ma znaczenia czy to s, m czy też xxl... liczy się kreatywność, pomysłowość i wiara w siebie... :)! Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://yntbctbq.blogspot.com/2013/09/hot-topic-kanony-piekna-0-czy-xl.html -> polecam do poczytania:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi się czytało. Pozdrawiam również

      Usuń