Dziś będzie parę luźniejszych refleksji. Przede wszystkim dziękuję Wam za miłe komentarze dotyczące poprzedniego posta. To naprawdę podnosi na duchu ─ pozwala wierzyć, że to co robię i o czym piszę ma sens. Po za tym chciałam podzielić się z Wami taką subiektywną obserwacją: mam wrażenie, że ilość informacji w mediach na temat mody w dużych rozmiarach zagęszcza się w tempie z miesiąca na miesiąc ─ kiedyś to ja ich szukałam, teraz one znajdują mnie.
Przykłady? Modelki plus size zatrudniane są w kampaniach wielkich światowych brandów ─ głośne kampanie reklamowe jak ta z Jannie Runk dla H&M czy z Robyn Lawley reklamującą bieliznę Chantelle (zdjęcie powyżej). Po za tym piękne okładki czasopism takich jak Vouge czy Elle (tablica XL-ki na pinterest).
W polskich programach śniadaniowych, które zawsze trzymają rękę na pulsie jeśli chodzi o trendy, o XL-kach i XXL-kach mówi się już regularnie. Jeśli znajdziecie trochę czasu, możecie obejrzeć reportaż i rozmowę:
To jednak jeszcze nie koniec... dzisiaj o godz. 22.00 na Polsacie zostanie wyemitowany pierwszy odcinek serialu o dość intrygującym tytule - 2XL. Głównymi bohaterkami są dwie przyjaciółki walczące z nadwagą... Chociaż na ogół nie jestem fanką takich produkcji, ten temat wydaje się ciekawy i... trzymam kciuki.
Oby więcej takich kampanii :)
OdpowiedzUsuń