niedziela, 18 stycznia 2015

A czy Ty opublikowałabyś swoje zdjęcie z krzywą miną?

Przeglądając niedawno bloga z modą plus size Princesse Kyonyuu, natknęłam się na jeden ze starszych postów i znalazłam tam zdjęcie, które w pierwszym momencie dość mocno mnie zaskoczyło. Krzywa mina, którą widzicie z lewej strony poniżej, delikatnie mówiąc nie wygląda korzystnie, a trzeba zaznaczyć, że tę blogerkę znam już od dawna i zawsze lubiłam (i lubię) jej wyczucie stylu.


Dopiero, kiedy przejrzałam kilka kolejnych zdjęć z tego samego posta, zauważyłam, że mina powtarza się na fotografiach zrobionych o różnych porach roku i pomyślałam - "ale ta dziewczyna ma dystans do siebie!".

No właśnie, bo ile osób (w dodatku noszących rozmiar size+) umieściłoby w internecie swoje zdjęcie, na którym wygląda niekorzystnie? Wiadomo, każdemu z nas, na fotografiach zdarzają się głupie miny. W moim wypadku takie zdjęcia automatycznie lądują w koszu na pulpicie - a gdy robię zdjęcia komuś - nigdy ich tej osobie nie pokazuję.

Być może jednak warto czasem spojrzeć na siebie z dystansu? Polubić siebie nawet ze śmieszną i głupią miną? Zamiast nienawidzić swojej wagi i swojego ciała - zaakceptować je? Wybaczyć sobie towarzyskie wpadki. Potknęłaś się? Wstań, popraw koronę i idź dalej.

9 komentarzy:

  1. Czy tylko mnie się nie wyświetla zdjęcie i żaden ślad jego obecności, czy to jednak Wasza pomyłka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie pomyłka - post miał być jeszcze edytowany, a przypadkowo trafił do publikacji - dziękuję za czujność.

      Usuń
  2. Dopiero po wysłaniu zorientowałam się, że brakło reszty komentarza. Mogę śmiało powiedzieć, że swoje ciało zaakceptowałam już jakiś czas temu i nawet lepiej mi idzie dogadywanie się z ludźmi od tamtego czasu, ale jednak wciąż zdjęć z jakąś dziwną/głupią miną bym nie wrzuciła, choć je zachowuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto zachować umiar jeśli chodzi o takie zdjęcia - przypuszczam, że gdyby nagle wszyscy zaczęli tak robić, szybko moglibyśmy mieć tego dosyć. Z drugiej strony wielu kobietom nadal brakuje wiary w siebie i dystansu. Gratuluję zmiany nastawienia!

      Usuń
  3. Powaga większości blogów jest poważnie nudna ....

    Fajna dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Odrobina dystansu do siebie zawsze jest w cenie :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten post! Jesteś piękna, kobieca i szczera, a to się ceni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a na zdjęciu to nie ja ;) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Mnie się podoba :) i modelka i fajna mina :)

    OdpowiedzUsuń